January 17, 2010

Sleep Over :D Hahaha

Igår till idag sov Maddie (mmaddiee.blogspot.com) över hos mig :)
Innan var vi på Vattenpalatset i Lerum och bada med min lillasyster (swemel.bloggplatsen.se)
Jag och Madde var inte uppe så värst länge om man tänker på hur länge jag och mina kompisar brukar vara vakna på sleep overs haha :D
Idag har vi suttit vid datan och så var vi uppe i "lokalen" som det kallas (som ni kanske förstår så är det en lokal som man kan hyra och ha fester, kalas t.ex.) för man kunde typ pyssla och massa sånt, så vi gjorde varsitt halsband, som ser likadana ut xD
Sen har vi suttit vid datan ett tag igen, sen gick vi ut sen gick Madde hem :(

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska alldeles strax byta dator och göra lappar som jag kan sätta upp på skolan för min mobil är borta :(

Yaya, uppdaterar snart

Puss!
Jennifer<3

1 comment:

  1. HAHA!<3 vi hade riktigt skoj! förutom att vi somna dåe...

    ReplyDelete